Studing on the 4

Sitter här och tar det lugnt och skriver på mitt projektarbete som igentligen skulle ha varit klart innan jag tog studenten i sommras. Men så blev det inte. Ringde Daniel här om dagen för att kolla om hade kvar mitt arbete jag hade gjor tidigare. Men sådan tur hade man tydligen inte. Så det var bara att börja om från början igen. alla timmar, allt tänkande. men man ska inte klaga. det slog mig att jag kunde skriva en sorts sj-biografi om hur mina år i gymnasiet har varit tills nu. Har börjat lite smått på det har nog duttit här ett par timmar för att dra mig till minnes. när det slog mig att det faktiskt är 4:e advent idag så jag vill önska alla en underbar advent. Nu ska jag vänta på att Mr Aziziam ska komma hem och mysa med mig. han har varit borta ett par timmar nu. Ciao


Grattis alla på 4:e advent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0