Bastos Hangover

Vaknade nyss av ett dunkande huvud! Fan det blev lite väl mycket igår kanske, har minnes luckor från vissa delar. Tex hur kom jag in? Hur kom jag där ifrån? Hur lyckades jag krossa en tå? etc etc xD Men kul som fan hade jag i alla fall. Åkte hem till Anna i början för att förkröka, käkade grillad kyckling med yumi yumi. Pratade med Kristina om allt möjligt. Efter det så var det dags att ta bussen ner på stan. Just like old times ha ;) Jag kan inte minnas sist jag dansade så fruktansvärt mycket. Träffada alla möjliga, Linnéa, Kalle, Tobbe och så vidare. Träffade även Mahal, har för mig att det var han som körde hem mig xD Ja det gjorde han. Hum hem resan var ju trevlig. Hohoho. Godnattsaga någon? ;D Ciao


Mannang Anna & Ading Miss Dawa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0