Beat it

Hum, somnade nästan på en gång när jag kom hem igår. Pratade lite med papa om allting, att det ska vara så fruktansvärt svårat att prata om känslor. Har alltid haft det dock, men jag försöker bättra mig. Någonting som jag ser uppskattas i papas ögon, han vet att jag redan som liten alltid har hållt allting inom mig. Vilket har tyngt honom länge. Vissa saker som jag har tänkt på länge fick en bekräftelse igår. Men så länge jag är medveten om problemen kan jag göra någonting åt det. Pratade även med Ading, fick samma reaktion av henne som av papa. Kanske det är därför jag är som jag är, agerar som jag gör. Ajja. Har redan konstanterat att jag lider av allt och ingenting att någonting inte står rätt till i skallen för mig.HAHAHA! det är kört för mig. Men är glad i alla fall. Har det stödet jag behöver, från vänner och familj och min mahal.Så det är bara att ta sig ur kragen och söka hjälp för att ta mig ur denna helvetes röra jag satt mig i. Ciao

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0