Last April

Hellu!

Då var det åter dags igen att fira valborg. Och det är höga förväntingar detta år. Förra året var skit kul, spårade en hel del möjligen men vad fan. "Oh! Anna har blivit man" Haha. lilla lilla Tobias vad tar du dej förfriheter igentligen? Galoppen på Snerkersnation var skit kul. Jag har då verkligen aldrig badat i så mycket skumpa som jag gjorde den dagen fan. xD

Detta år?
går av stapeln vid Eko-parken med Anna och dom andra tjejerna. Kommer bli skit kul.Skulle igentligen på galoppen detta år igen. Men allagästlägg var slut :/  Tråkigt men men. Efter det ska jag pallra mitt stora ass hem till Usch Usch och vara med henne resten av dagen. Efter det är det ingen som vet hur det slutar "Bara Gud vet" =D



Måste fira att våren äntligen är här. Sommaren är på väg - Det väntar en hel del äventyr denna sommar med. Får se vart bena bär. Men armarna flaxar vidare till mitt nya hem England. Längtar, längtar tills det blir du och jag mot världen. Ciao

 

Kära Farii fick vara fotograf idag. (vår yra någon) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0