Pain



Jävla helvetes fitta!!! Jag hatar verkligen magkatarr/magsår !!! Att det aldrig kan ge sig. Det kommer percis när det vill med. Jag vill verkligen slita ut både magsäcka och inälvor och sedan hänga mig i det någonstanns. ligger nästan i foster ställning !! Dags att besöka läkaren, få kolla upp allting då, magkatarr, migrän, sömnproblem, handleden !! Yay och Btw inte glöma kolla upp om jag har ADHD. Great ! Gud måste verkligen ha vaknat på fel sida idag som straffar mig !


Varför måste man dra på sig desa vaskyvärda saker?
Sömn svårigheter/för lite sömn - Check
Oregelbundna mat tider - Check
Stress - Check
Många bollar i luften - Check
Mycket problem phsykiskt - Check
Ett totalt fuckup liv - CHECK


Yay lyckat eller hur. Gjorde ett test på ADHD nu ville kolla innan jag söker hjälp nu på onsdag. Och ja jag fick nästan full pot isent that just wonderful - OR NOT !!! Jag har misstänkt att jag har haft någonting, ingenting är fast ställt än. Sitter även och gör andra test - och vi kan konstatera att jag lider av Panikångest, Depression, abdh och fick full pott på bordeliner YAY. Får se vad phykologen fastställer sen då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0