Say what

Miss Dawa    "välj ut ett bröd ni vill ha till frukost"
Davod             "Vill ha mörkt"
Miss Dawa    "Välj någonting bara, ska hämta pålägg"
                          Kommer runt hörnet för att kolla på pojkarna
Olle                  "Titta vad jag har gjoooort"
                          Korgen ligger högst upp på hyllan fylld med bröd

Jesper             "Vill du gifta dej med mig?"
Miss Dawa     "Jag är en pappas flicka, måste be pappa om lov först"
Jesper            "Får jag gifta mig med din dotter?"
Stefan             "Jävla fin kille - men över min döda kropp"


Dino               "Upp ur soffan, maten är varm och ni behöver gå upp ett par kilo"
Miss Dawa & Sara    - Tittar på varandra ger mördar blick
Dino              "Är ni så tjocka att ni måste rulla in i köket eller?"


Miss Dawa   "Jag tycker om att läsa när jag hinner"

Chriztypher   "jaa det tycker ja du ska"
Miss Dawa   "Men finns så mycket att läsa"
Chriztypher  "Ja för dom som kan läsa" -  jag kan fan inte läsa nästan



Okänd             "Vad är det där du bär på?"
Usch Usch     "Det är en minigris ser du väl"
Okänd             "Jaha vad heter den då?"
Usch Usch     "Isterband, och han konverterade igår - Han e muslim"


Judge            "Call in the next witness"
Policeman    "And the next witness is turkey"
Turk               "Ma name is Turk"
Jugde            "But you are a turky"
Truk               "You just hate me coz im black"


Miss Dawa     "Gå inte så fort"
Olle&Davod    "Titta vad jag har gjooort!"
Miss Dawa       Rundar hörnet och hittar en kille liggandes på marken
Olle                   "Titta vad jag inte har gjort!"
Polisen             "Vad har ni gjort?"


Policen            "Vi misstänker dej för doping"
Dino                  "Ser ni dåligt? Det enda som går på doping är min näsa"
Policen            "Följ med oss till aresstet nu!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0