Sunshine


Var ute i solen idag. Fan vad skönt att sommaren är på väg. Allting börjar om på nytt. Hum funderar på när jag ska iväg till K.J.L. Måste få matrialet klart först. Längtar som fan tills det är dags, som sagt nu måste det bara gå upp för :D Har redan nått botten av botten, + grävt ner mig lite till på det. Så nu går det bara uppför.

Ska göra klart skolan, fixa till min ekonomi, familjen, vännerna och min kärlek =) Den får vi inte glömma. Men än så länge klarar jag mig, har min hemliga beundrare, bahaha. Så det är inte brottom än i alla fall. Ska ju flytta till england i höst. Summerset! here I come

Slår ut armana (flaxar?) och hoppas på att vinden för mig till mitt nya hem England
Bjuder på denna vår-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0