Sunshine

Vaknade imorse vid halv åtta tiden av att solen lös mig i ansiktet. blää !! ja som hoppades på att få sova längre idag. Men e ganska van att gå upp vid halv sju - sju tiden så vad ska man göra. Kände mig helt fuckup i huvudet när jag klev upp ur sängen fan. Trött som bara den trots att jag somnade innan elva inatt. Illamåenddet slog hårt, och ja vad mer finns det att säga, sprang till toaletten och fick upp percis allting som fan i magen. Ingenting med andra ord ren magsyra. Hatar verkligen dessa bieffekter men men. Efter det kändes det bättre så jag tog en kopp kaffe och gick ut på verandnan tog en cigg och satt i solen ett tag. Mysigt. Trots att uppvaknandet var helt körd så kändes det bättre. Gick in igen för att prata lite med pappa om idioten. Efter det var det bara hoppa i kläderna för att åka till skolan In some kind of way i fell faboulose to day =) yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0