Sweet love and a man with the body of a god

Titta igenom alla bilder på nytt igen, det är otroligt att man varje gång hittar någonting man inte sett tidigare och denna gång snubblade jag över bilder på min älskade hund Scarlett. En underbar dalmatin som var så sällskaps-sjuk att man blev galen. Gav man inte henne uppmärksamhet under en enda ynka minut så puffade hon på en. annars så skulle hon pront lägga sig i ens knä. Hahaha, nej nej du e för stor för det Scarlett hjärtat. Men denna underbara skapelse var tvungen att lämna oss i September 2006. Älskar henne så otroligt mycket. Finare hund finns det faktiskt inte. Sweet love






Pratade med min kära Usch Usch i telen idag. Och gud ja vad ska man säga, svettiga mannskroppar xD Eller min antre på jobbet "Jag är sexuellt frustrerad".Vad ska man säga både hon och jag vet hur man ska göra en remarkeble entrence. Haha. kan fan min hjärna och kropp dom kan inte samarbeta vid huvud taget - Det enda dom har genensamt är att båda tänker eller vill enbart ha sex xD. Hum han var snygg undra hur bra han e i sängen. Oj han var änu finare! Mums! I alla fall. Vi kom fram till att skulle vissa personer knacka på dörren skulle det inte finnas några hämningar alls.






Huge Jackman, Tobey Maguire, Johnny Depp, Brendan Fraser, Vin Diesel -
Dreggel! Där har vi män !!! Riktiga män !!! Give me that body made of god !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0