The Show Must Go On!

Jag har TRÅKIGT !!!!

E har massa energi som måste få utlopp fan. Ilska där med fan. Jag har seriöst ADD! Hahaha. Mama igår när jag sa att jag skulle på en uttredning - Min dotter är störd i huvudet! Saaaiko guss hon e verkligen. Men hon tog det med en nypa salt i alla fall. Just nu ligger Jesper i skottlinjen för min ilska, Fan synd om han. Fick en skit gubbe tidigare som bad mig att "Dra åt helvete jävla pucko" Har lust att bara slänga saker på Jesper och leva rövare. Stackarn, min syndabock. Haha så fort jag känner att jag vill dampa så säger jag "Ducka Jesper". Understimulerad till tusen! Vill att det ska bli kväll NU NU NU !!!! Vill ut och riva hela uppsala. The Show Must Go On!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0