Wackt out

Fredagen - ja vad ska man säga angående den "En jävla fin kille det"

Vaknade på fredag morgon av att solen sken in i mitt rum, dags att gå upp. När jag väl kliver in i köket ser jag min pappa i full färd att attackera tårtan som jag hade gjort kvällen innan. Fyfan vilket gapande det vart. Men han rädda tårtan i sista stund, lade på det sista som skulle göras och knatade iväg till tåget.

Väl på jobbet så vart det väl inte så mycket gjort igen var väl speciellt taggad för att jobba. Alla var taggade för festandet. På lunchen gick jag och pojkarna till Pinoccio för att käka. Kan fan inte gå dit igen så mycket som vi stälde till med. + allt underligt folk som finns där.


" Jesper ! Dra mig inte i håret ! " - Miss Dawa
" Men jag vill dra dej i håret " - Jesper
"
Men dra honom i håret " - Okänd kvinna
" Vilket hår ? han e ju rakad " - Miss Dawa
"
Han har väl hår på andra delar av kroppen ? " - Okänd kvinna
" Ja på röven eller ? " - Miss Dawa
" Klart som fan jag har " - Jesper



Jävla saaaiko kvinna det var. Vad har hon med saken att göra igentligen. Hahaha. Efter många om och men så började vi förkröka och kul hade vi. Srattade så mycket att jag bröt ihop fan - Men svårt att inte göra det fan när dom spelar sten, sax och påse. Om vem som ska få ta med mig hem, glöm det !! Ni kan spela på jag ska hem till mig i vilket fall som helst. Eller allt friande gjorde mig snurrig. Allt som allt, så slutade vi upp på Flustret skrikandes " Vi e Stefan Johanssons barn "  Jag har då aldrig sett en mer förvirrad människa än Stefan den kvällen, haha och Jesper ge dej du fick nobben av alla 30 + are som du någonsin raggade på - det enda nappet du fick var fan en man xD



 "Jävligt fina killar, men över min döda kropp " -  Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0