Big city

Morgon så trött. Onsdagen började med ett läkarbesökt. Efter det så möte jag upp Puppiy på stationen, tåget till sthlm var verkligen full medfolk. Fick stå upp hela vägen.När vi väl klev av på stationen så regnade det, inge toppen väder för att spendera en hel dag shopping kanske. Strövade omkring en hel del, och nog hittade vi någonting. För min del blev det en ny BH, tröja/tunika, skor och lite hår saker. Hittade massa andra fina saker med. Skorna som Puppiy köpte melovealot =D. Gick även till våran älskade bokhandel och njöt i fulla drag som vanligt. Efter det så käkade vi innan vi började bege oss hem till Uppsala igen.

Träffade Mr.Aziziam på stationen när jag kom hem. Han körde mig till gränby var tvungen att handla lite till flickorna. =D Mr.Aziziam var lika fin som alltid, o trasig. Jag har då aldrig möt någon som e så klumpig som honom. But i love him any way <3. Efter det så stack jag till bror, jag och tjejerna skulle vara där denna kväll. Som vanligt så går det aldrig att ha ett normalt samtal med Rico utan att allting fuckar ur totalt. Magen fick träna en hel del denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0