Cruise part two

Ojojoj!!!

Jadu kryssningen med ading vart ganska galen. Händer en del missöden  på båten ja. Men hum det e mig vi talar om jag lyckas med allt. Miss Dawa utropar - Bernta!!! var fan e Bernta??? Sofié - Bernta är inte här. Miss Dawa - Då ringer jag hit honom. Sofié - Miss Dawa vi är ute på havet DUMMER !!! Och den var fan inte den enda ordspyan jag fick under den kvällen. "Vem fan e du ???!!! Du e inte Bernta !!! Han e ju rödhårig och du e ??? Svartskalle !!!" Suck man kan ju undra om mina päron verkligen inte slängde mig i marken när jag var liten.


Skål !!!

Botten upp =D

Det vart trångt i hytten efter ett tag - Men glada var vi i alla fall =D

All'e man på däääääck

Flash dance with a feeling

Och fler blev vi som festade in på morgon timmarna

Och ja efter ett tag vart man inte så vacker  på bild xD



Men grymt kul hade vi under hela resan. Vart en hel del alkohol, och dansandes. Men jag tvekar inte ett ögonblick på att göra om det fan. Hoppas på att vi gör en ny resa i september jag och Ading. Längtar längtar !!! =D


Förödelsen
dagen efter ...

Illa tvungen att dra sig en återställare innan man fick ut på däck

inte de piggaste människorna direkt. Men det var en lyckad kryssning =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0