Fiesta night

Hellu !!!

Det är fredag morgon. Miss Dawa vaknar med inte allt för trevligt humör. hade ingen aning om vad jag skulle göra så plockade upp mobilen och smsade runt lite till allt och alla. Jo men visst fick jag napp. Det skulle bli utgång med Usch Usch och Sara =D vilket jag aldrig tackar nej till. Stegen bar av till terassen som vanligt. Melovethat - place.

Tanken var att det skulle bli en lugnt kväll för oss alla. Men det klart, det inte blev det inte. Ett par drinkar shoots o öl senare vart man väldigt glad ihågen kan jag lova. Träffade även på våran alldeles egna kines denna kväll. Vart jätte glad när jag såg Chen =D. Lustigt nog så har jag alltid en tendens att prata både engelska och svenska när vi ses. Dock så har han bra svenska. Wacko...Träffade även på Victor och Milton denna afton. Allt som allt hade det trevligt. Pratade om precis allt som man kan prata om, allt från väder till olika sexställningar ;D


Miss Dawa med en glad Sara =D

Kära fugan

En tok glad Miss Dawa med Chen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0