Lets go for a night swim

Här om dagen så slog värmen till som satan. Det var ju inte klokt. I alla fall. Jag sitter på jobbet och plågas igenom värmen men fick bra siffror i alla fall. Så kom jag på den briljanta ideen att jag och Sofié skulle åka till Bjk-badet och simma när jag slutat jobbet. Jajamensan Det gjorde vi med, men för att ta oss dit var vi tvungna att vandra genom den "stora" skogen xD And this boots are not made for walking in the forest. Hahaha. Men efter många om och men så kom vi äntligen fram. Väl i vattnet upptäckte vi att det var några som fiskade. Försökte fiska upp mig och Sofié på kroken. men den gick inte. "Ooo!!! Yeeeah jag fick gammelgäddan på kroken!!!" Utbrister den ena. Käften fiiiiiitta fuuuuuck yoooou !!! Skriker Sofié xD Hela badet var fan överbefolkat. Så klart av svartskallar. Men vi hade kul i alla fall. Spec när Sofié skriker - Jag har dålig hålvana fan xD


Ading
på väg till badet ir så kallade "gammelgäddan" xD

Miss Dawa
på vift i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0