Lovely

Yesterday i hade the worst day every and the best...



Vaknade på den sämsta sidan som e möjligt trött och bakis. Ooouf inte bra det. Vilket fall som helst så åkte jag in till stan för att möta upp frugan. Hon skulle klippa sig på det nya stället "Salong Diamon" ir vad det heter. Efter det så strövade vi omkring en stund och kollade på alltmöjligt. Cubus har öppnat i Uppsala med så vi gick dit och kollade läget. Det var helt okey om man bortser från en visperson som döck up. Hade helst varit utan det men men - kan inte få allt i världen. Det kryddade på mitt dåliga humör änumer. *suck*



Plågade mig själv till jobbet. Ville verkligen inte jobba. Fin entré som vanligt. Marcus - Hej o välkomen tillbaka. Miss Dawa - Jag är på skit humör bråka inte med mig. Marcus - Oj! sen och på dålig humör ingen bra kombo. Ååååh !!! får sådan lust att slå in panbenet på honom ibland. Vilket fall som helst så sög det på jobbet. Ingenting gick som det skulle.



Just som man har förlorat hoppet för dagen så hör jag att telefonen som ringer. Mr.Aziziam står det på displayen. Bara det räkte för att göra mig glad. Men blev änu gladare när jag hör honom säga. Kom hem till mig efter jobbet så myser vi hela kvällen till morgonen. Me soooo happy <3 - kärlekskrank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0