Shopping

Var med kära frugan igår och shoppade på gränby. Ooouf snacka om att hon hittade allt i lilla Uppsala men ingenting när hon var i Sthlm här om dagen. Stackarn. Men det vart riktigt fina saker i alla fall =) Även lilla jag hittade någonting att slänga ut pengar på. Vilket e mindre bra xD hahaha. Men behöver man saker så ja vad ska man göra. var även och solade så att man kunde behålla den färg som man har. Vill bli brownie brownie =D Fick även träffa min Mr.Aziziam igår. Lycklig som alltid blir man - dock så fick jag se ett ansikte jag hade klarat mig utan. Men vad gör man.

Träffade även på söta lilla Coralia, Sasha, Cissi med flera i helgen. Som vanligt konstaterade som att jag inte ska ha barn. Vilket inte är en nyhet för dom som känner mig. Stackars barn fan, kommer slänga den i marken så fort den inte gör som jag säger (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0