Spend some time

Vad gör man när man inte har någonting att göra. Ja som sagt man drar med tjejpolaren på after work ir vad man ska kalla det. Hade världens sämsta dag på jobbet. Trodde även att jag skulle slå ihjäl någon på jobbet med. Gissa vem? hum inte svårt va. Vilket fall som helst så möte jag upp Ading efter jag slutat. Gick om kring lite på stan och strövade runt. Efter det så parkerade vi oss så klart på våran klassiska brygga och började drick. Hum, folk kollade lagom snett på oss denna gång. I wonder why xD


Vackert Ading - or not xD

Fast Miss Dawa var inte så mycket bättre heller

My cute Ading <3

Strike a posé Miss Dawa

Mat !!! Vart hungriga efter ett tag så vi beställde pizza

Var hungrig okey !!! En av Miss Dawas mindre vackra sidor xD

Folk tror verkligen att vi e syskon, lika e vi inte alls. Men en del liknande
 egenskaper har vi, som till exempel - båda e jävligt fula i käfetn 
xD

Miss Dawa - Vad lider du av igentligen !!! ???
Ading - Samma sak som du fast mildare
Miss Dawa - Fan vad ful du e !!!
Ading - Ja men det är därför du tycker om mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0