Black out

Vaknade vid halv 1 idag och mådde piss dåligt. så sjukt bakis att det bara skriker om det. Börja tänka på gårdagen, vad fan var det som hände igentligen? har så grova minnes lucker från igår. kollade på mobilen vilka samtal som var ringda och sms som vart skickade. och sheat jag var verkligen odräglit pissfull igår. kommer inte ihåg hälften av vad som sas igår. helt otroligt att vi tog oss hem igår. vissa delar av vägen kommer jag inte ihåg, hur jag kom in hur jag kom i säng allt.

Har fan döds ångest. så jäkla illa är det. orkar ingenting. Ska ner och träffa anna. hur fan ska detta gå. varnings lampan börjar lyssa fan. säg inte att jag håller på att falla tillbaka igen. nej nej inge negativa tankar här. Det var länge sen så lite kul måse jag få ha i alla fall. Ajja nu ska jag villa lite innan jag träffar anna. Ciao Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0