Bleeding Love

Vad ska man göra när hjärtat blöder. När det är så sårat att man vet inte om det någonsin kommer att läka ihop igen. Dom såren någon annan gav mig har fortfarande inte läkt ihop än. Och förlåt Mr Aziziam. Du har verkligen inte gjort saken bättre. Du redan från början vad jag ville med detta förhållande, Du visste det redan, men du förstörde allt. Den männniskan jag är idag är inte Maria, dom känslorna jag har idag har du skapat. Förlåt jag vet att du är en bra kille. Men det är ingen andledning till att behandla mig som du gör nu. Jag vet att det som du gör nu är för en god sak. Men Nej !!!

Jag orkar inte med detta mera. Det som jag ska göra idag är nog ett av det jobbigaste beslut jag har gjort. Och frågan mitt beslut, vad kommer det ha för konsikvenser? På mig på honom? Kommer jag orka att ta mig upp åter igen, kommer jag orka igenom dagen. Så rädd att falla tillbaka till det jag en gång var, så rädd för det. Jag vill inte Jag vill inte det!!!! Snälla någon hjälp mig jag vet inte hur jag ska klara detta, det kommer att bli min undergång. O Mother pls help me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0