Cant find the missing puzzel

Hum hur hittar man gångonting som har gått förlora? För hur mycket jag än letar så kan jag inte hitta det. Jag vill hitta det, den förlorade delen av mig. Det saknas fortfarande en del. Håller på att få ordning på livet just nu, jag måste få det på rätt spår igen. Detta är inte jag. Ajja någonstans måste jag har lagt det. det som försvinner i snö kommer alltid upp tö. Så förr eller senare kommer det fram.

Har varit hos sara flera dagar nu, har varit skit skönt. Koppla av inte behöva tänka på någonting alls. Hara bara dregglat över snygga killar. And hey the are so hot. !! Dreggel önska att man kunde träffa dom i verkligheten. Haha. drömprinsen är det verkligen. Men men jag kommer att finna min drömprins det tvivlar jag inte på. Kanske finns han runt hörnet eller i mjölkdisken på ica vem vet ;D haha . Nu ska jag käka sen ska jag jobba. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0