Dancing

Vaknade upp ganske sent igår. var trött efter kvällen innan som hade blivit sen. upptäckte att klockan tickade iväg som en galning. Sheat nu är det bråttom ska dansa salsa vid halv 3 på gbg-nation. Hur ska jag hinna med det Sheat. Efter några om och några men så kom jag på bussen och ca 10 min försent till lektionen. Vilket visade sig vara den 2:a lektionen så jag hade missat den första. Skit oxå. Men men det var bara att vara snabb och lära in stegen som dom andra redan kunde, Enklare än jag trodde det skulle vara. Men skit kul. Haha efter ett till par steg så var det rena rama cirkusen i mitt huvud och Max ska vi inte tala om. HAHAHA garvade så brutalt mycket åt honom att det är inte sant. har fort oni i magen.

Vi dansade i lite mer än 1 och ½ halv timme. men det kände som vi var där mycket kortare. Men det var bara för att jag hade så kul som tiden flög iväg verkligen. För första gången på skit länge. och då menar jag det så kunde jag släppa percis allting som händer. allt som går runt i mitt huvud. Alla sorg, smärta, oro allt allt. Var nog så koncentrerad på att lära mig dansa och skratta åt max, mig själv och alla andra att det inte fanns plats för  några andra tankar. Vilken lättnad.

Efter att vi hade dansat så gick jag och Max iväg till storken och fikade. Hade det jätte trevligt verkligen,  pratade om allt och ingenting. Avis man blev när det visade sig attt han skulle till brasilien i 4 månader, jag vill jag med. fan din bastos. Efter ett par timmar på storkens ett par koppar kaffe o hallon o kokos paj blev huvudet inte så lite bäng. Haha. Nej men du det var typ en månad sen ja gjorde någonting sånt, gjorde det för att det inte fanns någonting bra på tv. bahaha alltså så snittade du honom bara för att fördriva lite tid eller?.

Efter att jag hade varit med Max ett par timmar så tog jag bussen hem till lilla sara. det var en evighet sen vi umgicks så ja det var skit skönt. träffade lilla dino med, eller öh han e inte så lite btw. haha men älskar den där dialekten som fan. låter så mysigt. Nu e han ute och springer på nätterna kom inte hem igår men skit samma. Det var bra för sara och jag var väl vakna till typ5 imorse om inte längre fan =D.

Man blir lika förvånad varje gång när man hittar någonting som inte stämmer, någonting som tyder på att man gör en hel del andra saker under ytan. Saker man aldrig skulle kunna tro att den gjorde. Man vet aldrig vad som döljer sig under ytan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0