Get over it

Fan du är dags att komma över mitt liv. Jag tänker inte vara rädd längre - jag kommer att stå imot. Vad kan dom göra inte ett skit. Jag klara detta. Det är bara att hoppa upp på hästen igen och fortsätta som tidigare. Nej jag ska bättra mig. Fixa jobbet fixa skolan fixa förhållandet vara där för mina vänner. Vill inte vara en börda längre. Nu får det vara nog måste komma över mitt liv. Det är inte så jobbigt, det är bara att bita ihop. Det är det jag är bäst på - tänker fortsätta med det oxå. Så länge man inte visar någonting så oroar man ingen, så läge du ler och skrattar så vet ingen eller hur. Vad var det Max sa igår. "Hey du ler äntligen - you look much bether with a smile on your face" All you can do is embrace you fear. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0