Hope is everything

Hoppet är det sista som lämnar människan och det är verkligen sant.

Vad skulle man göra om man inte hade hoppet. Man skulle inte kunna se fram imot någonting, orka leva i hopp om att det kommer bättre tider. Och jag kommer att hoppas kan inte rå för det, kommer att bli besviken, sårad. Men sen alla underbara saker som kommer att hända i framtiden kommer vara värt det. Jag tänker vänta på honom, älskar Mr Aziziam med hela mitt hjärta. Kommer att gråta många tårar men så är det med kärlek eller hur. Men under tiden, under denna väntan kommer jag att spendera all min tid, ork, kraft på min familj mina vänner, skola (om det finns ork kvar ^^). Alla roliga minnen man har, och det kommer bli många många fler ska jag faneme se till. Men inatt hoppas jag att jag kan somna med ett leende på läpparna, känna hoppet brinna i bröstet på mig och bara blicka fram, Aldrig mer bakåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0