Hunted

Mådde så jävla dåligt när jag vaknade imorse. Var fortfarande pissfull. ångesten slog till som bara den. mobilen var borta, ingenting... Hade verkligen döds ångest över allt. då började jag funderq vad hände igår? hur tog jag mig hem vilka hade jag varit med? när jag vaknade upp så hörde jag kossan sov på golvet. och någon brevid mig. trodde det var usch usch. satte mig upp långsamt och tänkte jag byter plats med kossan så får dom såva tillsammans. då märker jag att båda ligger på golvetet. HELVETE! vem var det som sov brevid mig. - säg inte att jag dragit hem någon kille till tilde, jag skjuter mig själv då. Efter ett tag så slog det mig att det var tablo som sov brevid mig. phu! Hade verkligen dödsångest där ett tag. Fast det har jag fortfarande. Vill ta livet av mig fan. Ajja nu ska jag ta en dusch så att jag vaknar igen. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0