Its been a long long time

Var ute och partade igår. Det gick ganska hårt till, lite för mycket av det goda kanske.

När vi väl kom hem till Tilde efter att varit i flogsta för att hämta lite sprit så satte vi igång. Tablo var redan där. Haha så söt hon är verkligen. Började kröka lite innan Joel körde oss till Gränby där vi skulle vara i början sen tagga ner på stan. Vi gick hem till någon tror han heter Martin eller så. Hade skit fin lägenhet verkligen. Körde lite dryckes lekar med. Haha. Jag ska aldrig mer dricka rom. Fyfan den satte verkligen sina spår. 80% med. Ha! sänkte en kille där så jävla hårt. Så det värt. Alla hade det jätte trevligt. Men varför dara jag mig till alla skummisar. Christer var dock jävligt söt och rolig så hur kunde jag veta det från början. Sen var det Taxi resa ner på stan. Efter det så sviker mitt minne verkligen mig. Vart pissfull. Har för mig att vi var på Terassen sen Freedmans eller så. Efter det så tappade jag bort alla. Träfade Tilde igen utanför ppl. Det visade sig att kossan skulle köra hem oss. Så jag gick till gränden för att vänta höll fan på att somna där. Vilket inte var en stor hitt, inga pengar, inga batterier på telefon. hade ingenting. Så jag började traska till Polishuset - tänkte jag går ditt så får dom sätta mig i fyllecell. det är bätter än att somna ute och kanske frysa ihjäl. På vägen ditt så körde det upp en bil och erbjöd mig skjuts. Jag måste varit helt fuckad i huvudet hade ingenting att ge, men jag satte mig i bilen. med en okänd man vid ratten. Fuck hur dum får jag vara igentligen. Tänkte det var varmt i alla fall. Han var trevlig. och körde mig hem till usch usch utan några problem vid huvudtaget. Han fick en puss på kinden som tack. sen så gick jag. helt otroligt att jag tog mig hem. Ett helt jävla mission i sig fan. aldrig mer så mycket sprit igen. Fuck no.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0