Just an other day of my fucking life

Sitter på jobbet just nu. Började runt 11 tiden, Får se hur det går idag, Hoppas på att få iväg 5 st i alla fall. Men det visar sig  eller hur. Har försökt att få tag på Mr. Idiot, utan framgång så klart. Så less på detta fan. Orkar inte med detta evigt springande på nätterna för båda hans och min egen del. Det har påverkat mig mera än vad jag trodde från början. Min egen hälsa håller på att gå åt helvete. Viserligen så har jag börja styra upp allt annat, jobbet, skolan, vännerna. Men på relationfronten går det åt skogen.haha. Ajja måste ta det onda med det goda eller hur. Ska ut imorgon med min Fru Usch Usch och hennes polare Alexandra. Hääärly hääärly det. Nej nu ska jag käfta imot alla mina kunder. Jag ska SÄÄÄLJA =D mwahaha Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0