Rise and shine

Dags att vakna nu. Är trött som bara den. Sov så sjukt dåligt inatt. Vilket till hör vanligheten men i alla fall. Jag vill ha en ordentlig natts sömn för en gångs skull. Blir så less på att inte kunna sova vid huvud taget. Har varit riktigt taskigt med sömn dom senaste veckorna. Men men jag lever i alla fall. Ska iväg till skolan och efter det så är det jobb som gäller. Ja har jobbat på Energibolaget Sverige AB i 2 veckor nu och det är helt okey faktiskt. Börjar lära känna dom som jobbar där med så det är nice det. Marcus jobbar oxå där, han och jag gick i samma klass i gymnasiet. Ajja nu ska jag ta mig i kragen ska käka lite frukost sen ska jag hoppa i sänegn så att usch usch vaknar eller någonting Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0