Sheat talk, and sweet kisses

Åkte till skolan idag med Tilde, det var inte meningen att jag skulle åka dit vid huvudtaget, men det blev så. Trodde inte att jag hade någonting att göra i skolan men det hade jag tydligen. Gjorde min el-uppgift till ARL, trökigt så klart men vad ska man göra. Efter det så bar det av till AMS för att åter aktivera sig. sen ett evigt springande på stan för att lämna in CV. Träffade även min underbara Anna. Vi gick runt lite på stan och kollade på kläder. hittade lite saker som jag gillade, men e man pank så e man det.

Efter det så gick jag hem till Mr Aziziam och gud vad glad jag blev av att se min teddybjörn, det var så länge sen jag kunde få titta på honom så som jag gjorde då. få känna lukten av honom. bara älskar att få vara med honom And those sweet kisses are wonderful. Mahmoud och Zore var även där. Gud vad dom är underbara. har saknat dom som en galning. Haha, lovade även Zore att jag skulle komma förbi nästa vecka på te och semla. Flummigt det. Men säger bara så här denna farmor rockar skiten ur en. Älskar hennes sätt.

Sitter hemma hos min ading usch usch. Förtillfället e hon på vift, men det förtjänar hon den lilla rosen knoppen ;) snackade en hel del om vissa saker. Jag har aldrig sett henne så uppjagad som nu sheat, hon skulle kunna döda en arme med ett enda slag fan. haha men det klart det är m in fru. och frugan hon e bagtit but thats why i like her. Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0