So not my day yester day

Går dagen kunde inte börja bättre verkligen. Men slutade i ett helvete, han aldrig käka innan jag åkte frn sara 2 koppar kaffe och 2 knäckemackor det var det jag levde på hela dagen. ingenting annat.Men har bara mig själv att skylla eller hur. Ajja började jobba en timme tidigare igår för jag hade mycket död tid mellan skolan och jobbet. Gick åt helvete fick bara iväg en. Deppade ihop totalt fan. Och jesper gjorde inte saken bättre genom att jävlas med mig hela tiden. Haha dom nya säljarna höll väll på att skita på sig när jag utbrister "Din Jävel!!!" och sliter av mig headsetet. Det kändes lite bättre efter det Jesper och johan satt och pratade med mig en del igår. Sen bra det av till usch usch. Går dagen var det värsta det var verkligen en sådan dag där man bara ville gråta, ville så träffa Mr. Aziziam men det går ju inte. Just den dagen kände jag att jag behövde honom som mest, å han kan inte finnas där för mig it sucks like hell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0