Some day

Dett var väll inte så jag hade planerat att det skulle vara. Önska att det var den dagen jag skulle fira med min pojke. Men klart så kunde jag inte det. Vilket nu i efter hand sårar mig. Viserligen jag hade en jättre trevlig alla hjärtans dag. Kom dit, pratade lite delade på en flaska vitt vin, han spelade gitarr för nig mig, btw älskar att lyssna på gitarr :) haha. sen så fick jag lite massage. bortskämd med andra ord. Hade det jättre trevligt sen var det dags för mig att ta mig ner på stan för att träffa Balo och co. Haha, det blev en snabb vända till terassen där jag träffade micke, jonte o polo.Alla var väl askalas men det var trevligt. Sprang även in i en pissfull joel. gjorde sällskap hem tillsammans. på det hela taget en okey kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0