What to do - What to say

Jaha, då sitter man åter här igen och kan inte sova. Har tagit sömntabletter men det funkar så klart inte. Har så sjukt mycket att tänka på. Snackade lite, men hittade inte det jag sökte. Fuck hatar att det ska vara så här. Men det finns inge val. Har så sjukt mycket att göra imorgon med. plugget, jobbet, kronofogden + på det så har jag fått en jourtid på akis ang min facking spiral. Har lust att slita ut den och min livmoder för att slippa all smärta. Mr.aziziam ja honom ska vi inte ens nämna. Ha trevligt va. Ajja helgen närmar sig ska kanske på bio eller middag på lördag, sen ska jag dansa sala på söndag. Ska bli skit kul. har velat göra det länge, dock så är inte idioten min danspartner utan Max istället. haha ironiskt va. Ajja ska försöka somna nu i alla fall. har mycket att stå i imorgon. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0