A good beginning - and a fucked up end

Efter att jag hade tagit tåget in till stan för att möta lilla tildush. Kunde inte bli bättre var på ett stårlade humör och var faboulose. När jag väl kom hem till usch usch så pratade vi lite och höll på att hungra ihjäl :P Päronen var ute på vift för att handla vilket tog typ 2-3 timmar. Men det var det värt fick äta godaste tatissalladen. Sen så bestämde vi oss för att vi skulle ut på Katalin för att se Anna Tärnheim eller vad hon nu heter :) Möte även upp Marcelo o Rasmus o danne ett helt gäng från boland.

Lite bilder sen kvällen

Fru Tildé & Herr Mariiah

Tildé, Marcelo, Mariiah

Mariiah, Daniel, Marcelo

Mariiah, Marcelo

Kvällen vart lyckad faktist, Vissa saker som hände var inge vidare trevligt, men i det STORA hela så hade jag en toppen kväll. tack vara mitt underbara sällskap. och ja min fru var den sötaste av alla. :) Fick även en Ros av lilla Rasmus Tack.

Min Ros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0