Bleeding Love

Bleeding Love. Mr Aziziam och jag har varit ett par nu i 3 månader. Det har varitdom bästa månaderna samtidigt dom värsta. Saker man har behövt gå igenom saker som jag måste genom lida nu ärjobbigt som helvete, men samtidigt så antar jag att det behövs för att man ska veta eller hur. Mr Aziziam kom till vattholma idag, söt virrade runt som en jag vet inte vad på stationen. Hittade inte rätt spår etc =D haha underbara lilla hjärtat. Hittarde rätt till slut i alla fall.Gjorde lite mat och sånt när han kom.Så myste vi och tittade lite på tv innan han åkte hem. Mahal na mahal kkita Mr Aziziam. Grattis till 3 månader =D Yay
 
Thinking of you Mr Aziziam 11.10.08 me and mahalsday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0