Time for school part 2

Efter att Tilde och jag hade varit i skolan så skjutsade Joel ner oss till solpalatset där vi skulle sola och ha hand om oss, vilket slutade i katastrof. Jag kunde inte veta att det var hon den där häxan som var där. Men väll när jag såg att det var hon hörde hennes telefon samtal så visste jag direkt att han skulle hämta upp henne. Jag är inte dum. Men fan jag skulle ha gått ut i förväg så att Tilde aldrig behövde uppleva det som hände. Rätt som det var så klev han in där vi stod och gjorde oss iordning och gjorde bland det fulaste man kunde göra. Hota migpå plats framför någon utomstående. Så vidrigt äckligt. och det sista han sa. Är han helt sjuk i huvudet eller hur skulle jag kunna glömma verkligen?

Efter detta så gick vi för att ta en kopp kaffe för att varva ner. Men kunde inte skaka av mig dey obehaget jag kände att jag åter igen hade utsatt någon jag tycker om och håller kär för obehag. Jag dara verkligen till migsånt här vill inte det. Efter många om och men så ringde vi ditt lillasöta Saman som fick oss att skratta och slappna av en bit. och nu känns det mycket mycket bättre. Tack för allt killen står dej i evig skuld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0