Happy New Year

Än en gång så firar man nyår men detta år var det bästa, jag fick fira det med personer som jag bryr mig om som jag älskar. Davod åket för att hämta upp Tilde och Tablo kom vid kanske en 9:o tiden. Klappat och klart med kläder och och allting. musiken var fixad och shooten var redo. teqila för tilde vodka för mig nice nice det. fint satt den med. haha. Hade det jätte trevligt pratade om percis allting, spelade eller kanske små dunkade musik i bakrunden ;) Efter ett tag så kom även min syster och hennes fästman Alexandra och Alexander hur roligt låter inte det? haha. Men jag tycker om dom ändå. Det var en del hängande och flängande denna dag. Men vad ska man göra åt det igentligen. Fick en hel del bra nyheter denna dag så jag kan inte klaga fick även någonting som gått försvunnit tillbaka i min ägo. Så varför inte Gott nytt år och ha ett undebart 2009 allihopa. Ciao 
 
Lite bilder sen kvällen =)

Tilde & Jag

Davod & Jag

Jag & Flaskan

Davod & Tablo (med kina pinar)

Alexander & Alexandra (kärlek)

Tablo & Tilde

Skål på er med  =D Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0