Old Memorys



Hittade lite gammla party bilder som jag var tvungen att lägga upp. Det var gammla tider, tider som man saknar. Vilka minnen får när jag ser på dessa bilder.Älskar detta. =D Galna saker man gjorde då.

Usch usch och jag i Sthlm. haha det kunde ju inte bli mera lyckat eller gå mer åt helvete ekker hur. Taxi resa för jag vet inte vad. skavsår som sjutton. But i had a great time Love <3

Mannang Anna sheat vilka minnen man får ;D Så galen som när jag var med dej. Det är tidslöst. går fan inte att slå tror jag. kommer aldrig att glömma Svärdsjö eller Valborg, så sjukt kul och spårat. What do you say The show must go on aiiight Love <3

Katrin hjärtat haha. det går inte att sluta skratta så mycket att välja på tänker på första gången jag var ut och det var med dej. Haha spårat som vanligt eller alla kvällar vi förfestat hos mig i Slavsta guldvärt. Ärrad förlivet med dina utgånger med =) haha Love

Denise ading, din lilla galet har det varit när det har varit du och jag sheat alltså, midsommar. karlsbruk, morgongåva, går inte att välja mellan dom. Eller när vi höll på i 2 ½ vecka i sträck det var verkligen galet kul o mycket saker som händer. Love

Elisa gummsan sheat så vi har röjt ställen du och jag. Alla flymmiga kvällar då allting har spårat och gått åt helvete men vet att jag alltid kommer att ha dej där, väntandes på allanya minnen som kommer att bli darliing lilla. Just kep on tight gri. Love

Ceder:co Sheat vad spårade kvällar man har haft med alla er det är  helt sjuk , alla skivor fester. Linus 18 årsdag. alla grillfester där man sänkte livbåten, midsommarön. pokerkvällar, vinden. Hahah finns ingen början och inge slut på allting. Har haft sjukt kul meder alla. Love

Lets keep theparty going Ciao Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0