So sick of this game

Är så less på detta spel nu. Jag orkar inte med det längre, vet inte ens reglerna som gäller för detta. När ska dom lära sig att förstå, är "Vi Kvinnor" så svåra att hantera. Det är inte mycket jag/vi begär av våra respektive. Hur mycket skit ska man få stå ut med innan dom fattar att det dom gör är fel. Hur mycket ska man behöva göra för att dom ska reagera, all dess ilska, tårar. Nej det ska inte vara så nej nej. Begär vi för mycket? Ett samtal, ett sms, en extra kyss/kram är det så jobbigt att ge oss? Fuck it.

Alla par går igenom svåra tider, ja det klart alla gör det. Men sen frågar man sig iefterhand var det verkligen värt det? Jag undrar om det verkligen är värt det ibland. Det jag har fått stå ut med för att få vara med den jag älskar. Det är fruktansvärt förnedrande, smärtsamt. Ingen ska behöva stå ut med det, oavsätt om du är en respektive eller no one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0