After Work

Hade jobbat hela dagen och helt slut i kroppen möter jag upp både Anna och Maria för en afterwork drink. Men som sagt en drink blir det aldrig =D hum varför e det alltid så för ?? Jag förstår inte varför (a) I allafall så parkerade vi på Carl Philip denna kväll. Det var verkligen jätte mysigt (trots myggen) det var länge sen jag var med tjejerna och gissa om vi hade mycket att ta igen. Efter ett tag så blev det för mycket för oss med alla mygg. Carl Philip stängde sin ute servering som vi hade parkerat oss på så vi flyttade upp till terassen för att mysa vidare. Någonting jag blir irriterad på i mellan åt e när folk uppenbarliggen srå stirrar på en och finner ett intresse för en men säger inte ett skit. Så innan vi gick så sa jag "titta nu tjejer så här gör man" - Hejsan jag har sett dej och jag vet att du har spanat in mig hela kvällen. Men du verkade ha svårt att ta mod till dej. Så jag gör det enkelt. Vad har du för nr? HAHAHAHAHA gissa om vi inte fick oss ett rikigt gott skratt efter det.Vilka ögon trodde dom skulle trilla ut fan. Men det gjorde min kväll.



Anna och Maria denna kväll på Carl Philip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0