An other fiestanight

Vaknade så där lagom bakis från Fredagen och åkte hem till frugan för att umgås. Bara mysa och ta det lugnt. Men som sagt har partypinglan en gång vaknat så e det kört som fan. Så vi tänkte vi går ut på Terassen och tar en drink (yeah right) - det böir aldrig en drink ;D I allafall - kommer ihåg att usch usch nämnde Saman när vi gjorde oss iordning och jag pratade om hur mycket jag saknade puppiy. Jo tjena gissa vilka vi springer in på krogen sen. Yesbox Både Saman & Puppiy. Efter ett tag så kom även mannang Anna. Me happy =D Till och med en gamal polare till mig kom. Lilla lilla Alexander. Blev en riktigt lyckad kväll faktisk me like :D Hade sjukt trevligt trots vissa omständigheter.


Fråga inte vad vi gör- Vi e vackra under alla omständigheter (a)

Saman - inte bara Redbull ger dej vingar ;D

Miss Dawa & Puppiy

Gratis e alltid gott xD

Snyggare fru kan man inte hitta - mjo kanske om jag ger dej 1000000 år att leta ;D

All the girls in a partymood =D

Även Alexander och hans vänner var med oss denna afton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0