Fiesta again - fuck im a alko

Ja som sagt helgen närmade sig och varken jag eller frugan hade någon lust med att sitta hemma på våra fetta arslen och gro mossa så det vart utgång både Fredagen och Lördagen. på fredagn var vi Först hos Alex i Gränby. Fick åka med stil med. Jonas kom och hämtade upp oss i caben. And i looooove it as always. Hade trevligt. Ganska tryckt stäming men det funkade, efter det så bar det av till Framfickan och Firman. Hahaha säger bara att men knäckt än så som Häxan blev e svårt. Först Alex som ger henne kalla handen sen jag som tornar upp mig bakom henne med Saman och allt. Walk along - som Alex sa. Lördagen blev det Platina och vi lämnar sedan den kvällen. Vill inte minnas den.


Miss Dawa på väg till bilen

Usch Usch påväg till Framfickan meddrickan & Burganren i högsta hugg =D

Jag hade trevligt - dock ser det ut som att Saman har sett ett spöke

Efter en B52:a var vi alla väldigt glada i hågen

Fiesta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0