Fiesta - Singing

Hum det var den 3/7 (fredag). Hade varit med Fru Usch Usch hela dagen. Eller nja efter att hon hade slutat närmare sagt. Tänkte idag ska jag faneme ha en "vit dag" Hade festat en hel del dom veckorna. Vilket fall som helst så satte jag mig på bussen på väg in till stan. Där stöter jag på två fylleungdomar. Min tanke. Dom visade sig vara skit trevliga och var bara i uppsala över helgen. Tydligen så bodde dom i Sthlm igentligen. En öl blev två - två blev tre på bussen. Sen partypingland på gång igen. *suck* Där rök min "vita dag". Kul hade vi i alla fall. Broke som jag var så slutade jag upp på Etage. Nej det var inte jag som stod för kvällen. Det var Simon och Johan. Skit trevliga. Hade en bra kväll helt enkelt. Free beer hey ;D


Simon & Johan på bussen

Pojkarna på Etage

Träffade även på Jennifer denna afton

Simon och en glad Miss Dawa

Sprang in i Rasmus och Jessica på Doneken senare på kvällen

fråga inte ^^ - Hatten fick jag av Rasmus =D

Notera att denna dag tog jag även årets förstadopp. Vilket e sjukt sent 3 Juli. Förra året tog jag åretsförsta dopp den 8 Maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0