Ponder

Sitter på mitt feta arsle och tänker. Jo visst kan Miss Dawa tänka ibland hon med. Har mina ljusa stunder (dock allt för sällan).   - Vad är meningen med livet igentligen? Är det meningen att man ska slita arslet av sig 365 dagar om året för resten av sitt liv? I form av studier, jobb, kariär och familjen. När jag tog studenten förra året så insåg jag att den största delen av mitt liv så har man studerat. 13 år + ett extra år som jag gjorde allt som allt har jag studerat i 14 år och nu e jag 20. Ska det fortsätta så? Har jobbat i 3 år med. Bara 45 år kvar att jobba till pension. Suck. Men visst jag har haft grymt kul med under alla år. Det finns så mycket minnen som får en att bli varmare än när solens strålar värmer en. Många mer galna minnen kommer det bli innan jag går i graven. Så man får kombinera allting "nytta med nöje". Bara att bita ihop - minnas, se framåt. Framtiden är min att skapa. 




Siting on my wonderful-fatt ass and thinking of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0