Sunshine

Men visst kan Miss Dawa ha vanliga dagar med :D Förra veckan så var jag med kära frugan vid Storbad tror jag det heter. Hade varit med Mr Aziziam på gränby tidigare på dagen. Och ja han har stora problem. Både jag och usch usch kanske tog 2 plagg var som Mr Aziziam fick hålla. Men väl inne i provrumet hade dessa samanlagda 4:a plag förökat sig till typ 12. *Suck* Ja min älskling hade fått fnatt och tog allt han såg och kunde nå och gett oss. Men det e därför jag älskar honom. Han e min Idiot helt enkelt. Efter att vi både hade varit på Gränby och Storbad så blev det bio med Usch Usch och Kossan. Såg I love you - Man! Fuck vad jag skrattade. Höll seriöst på att avlida fan xD 


Frugan glassar sig i solen

Miss Dawa njöt i fulla drag =D

Kossan fick Damp och Usch Usch ja ? - sträckt en muskel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0