Sunshine

Alla har vi våra spontana dagar och detta var en sådan dag =D Jag och puppiy hoppade på tåget till sthlm för att bara mysa hela dagen. Trevligt var det med. Haha tror puppiy ville slå ihjäl mig ett tag xD mitt evigt tjatande om att jag ville ha glass gjorde henne ganska galen tror jag (a) Men men vi nåde vårat mål till slut. Hohoho. och med en fattigare plånbok vandrade vi lycklig där ifrån. I love it I love it !!! verkligen. Kikade även in på Amandas där puppiy fick sin efterlängtande Barbaskön kludde. och ja jag ville baxa den för den var så mysig =) Parkerade oss vid vattnet för att läsa lite och mysa av eftermiddags solen. Efter det så tog vi tåget hem till uppsala och sen bar det iväg till Almquvistgatan för att förtsätta våran nördighet. But we loove it so bad =)


Puppiy på tåget - sweet ^^

Miss Dawa leker turist och e jätte glad över det - wierd

Puppiy med glassen

Sunshine and icecream - lovely

Här parkerade vi oss och bara myste av solen,böckerna o gottsällskap =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0