Whop Whop

Dagarna flöt som sagt samman. Har inte en blekaste vadsom gjordes under veckan. Men onsdagen var jag hos Glenn. Och fiestade med Sarah, Bartos med etc. Hade sjukt kul hela kvällen. Snackade om hur man skulle fixa barn. Så att dom var tysta och lydiga. El-kopplet kom på tal och att jag verkligen inte skulle vara bra som mama. "Va saru!!" Höjer handen i samma vända och tittar med mord i blicken på barnet. "miiip". Kul var det i alla fall. Fick mig mycket skratt denna afton.Hum kanske det var en över drift att ringa ambulansen. Men klart som fan.Som en vän bryr man sig. Ligg aldrig framförmig och krampa och förvänta dej att jag ska bara titta på Fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0