A walk

Var och träffade psykologen för första gången igår. Blää !!! Urrk !!! Hatar henne redan, detta är inte håll bart. Funkar inte måste ha någon annan än den surkärringen. Fuck. Efter att jag hade varit där igårså åkte jag hem och total sloknade i soffan. Vid 4 väckte pappa mig för det var dags att göra sig iordning för jobbet. Ett 4 timmars pass så okey det klarade jag utan problem. Spec när jag visste att Mr.Aziziam skulle vänta på att jag skulle sluta så att vi kunde ses =) Vi gick runt runt i stan. Stannade en stund i "kungsträdgården" och bara myste. Hahaha Dog av skratt när Securitas vakten kom (a) Sen så hittade vi inte ut så han ficklåsa upp grindarna. :P Hade det jätte trevligt - hade man sett oss då skulle man kunna tro att vi var ett helt vanlig par. *suck* längtar efter så körde Mr.Aziziam även hem mig. Myss <3


Mr.Aziziam i "kungsträdgården" ?

Miss Dawa över lycklig

Mahal na mahal kita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0