Carrace

Det vart inte mycket sömn den natten. Har ingen aning om när vi kom hem till papa. Men en 3 timmars sömn fick jag i alla fall. För att på nytt prata med polisen hela jävla dagen. Hatar dom verkligen. Jävla idioter. Det enda jag ville vara att få tag på dessa kryp som gjort detta. Dom ska få betala allt. Men kunde inte riktigt vara sur hela dagen.

Så det slutade med att jag och Sofié åkte in till stan för att träffa Patrik och festa lite. Trodde det skulle bli en lugnkväll. Men oj vad jag hade fel. Detta skulle sluta i ett jävla helvete. Väl inne i stan så upptäcker jag att Patrik ägde en bil. En BMW cab MS med 360 hästkrafter. plockade upp Frazze stracks efter det. Hum var fick Patrik sitt körkort ifrån ??? Ebay konstaterade vi. För här gick det undan som en "jävla biltjuv" xD Drog vidare till Eriksberg där vi drog ett par groggar när Jonas ringde och sa - Det e race i sthlm kommer ni ??? Jag tittar på Sofié klart som fan vi ska på race. Här ska det bli åka av serru ;D Undrar hur många gånger jag såg döden i vitögat då. Hahaha Efter det så drog vi in till sthlm för att kolla utelivet vid Cosmopol. I love it I love It !!!! Eller han springnota i sthlm. Sofié skriker - 300, nej 400 hundra nej nej 500 omg !!! jag vågar inte titta längre mer än 600 xD

Efter det så drog vi tillbaka till Uppsala för att festa vidare. Och jävlar vad det vart fiesta, tror vi festa in på morgon timmarna. Drog från Eriksberg vid halv 5 typ. Bernta kom och hämtade mig och Sofié. Tror inte vi alla kom i säng förens vid 6 imorse om inte värre. *suck* fick sova 2 ½ timme sen var det bara att dra till sjukhuset för att hälsa på morfar. Men jag hade haft en riktigt trevlig helgbortsett från polisen och det.


Miss Dawa & Patriks bil

En av favoriterna

Ready set GO !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0