Cruise part one

Måndag

Fuck Fuck !!! Hade fortfarande inte packat klart när jag vaknade. Hade försökt under söndagskvällen men det gick inge vidare. Kan bero på att jag var med Mr Aziziam på kvällen. Hum - haha. Vilket fall som helst så slängde jag i lite saker i resväskan och började gå mot tåget till Tierp. Skulle ta bussen där ifrån med Sofié o co. Taggad så att det bara skrek om det. Nu var det fiesta som gällde. (borde se över mitt festande igentligen) I alla fall så tog vi bussen till sthlm och klev in på Cinderella. Fortfarande skit taggad. =D Gick vilse ett par ggr innan vi lärde oss hitta till våran hytt. Spanade in båten och sol däck. I love it I love it !!! Här kommer jag stor trivas.


Miss Dawa redo för resan

Ading var taggad hon med

Ading i våran hytt

Miss Dawa kändes sig gensat hemmastad i vårat lilla kryp in

Lite av det som inhandlades i taxfreen


Efter att vi alla hade installerat oss i våra hytter så bar det av till taxfreen för att shoppa lite saker. Bla sprit och groggvirke - fiesta någon ??? Evelina ringde och sa att vi skulle ta ett par fördrinkar innan middagen. Efter det så bar det av till resturangden där vi skulle äta. Jag har då ingenting att klaga på om maten. Det var sjukt gott. Fan vad man åt. Till slut så kunde man rulla mig därifrån illa fan.


Miss Dawa på väg till middagen

& inte behövde hon vara ensamen ...

Ading var i mitt sällskap denna afton

Var även i sällskap av detta par Leif & Evelina

Vi alla åt nog så att vi storknade & drack för den delen med (A)


Efter middagen så gick vi alla tillbaka till våra hytter för att göra oss iordning. Kvällen är fortfarande ung och många timmar kvar tills solen ska gå då man inser att man måste lägga sig och alla klubbar är stängda. 2 be continuad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0