Fiesta on the longest day ever

Fredags. Vad mer kan man säga igentligen ??? Började fira middsommar med att åka hem till min kära fru Usch Usch för att grilla etc. Mums. Gott med mat. Var även på ett middsommar firande kommer inte ihåg vad stället hete men det var jävligt lerigt i alla fall. Efter ha käkat med familjen - så satte jag mig på bussen till Tierp. Hade lovat att komma på Sofies fest nämligen. Jag hade ingenting riktigt att klaga på denna fest. Massa söta asiater som mig var där. Hohoho ^^ Dock var jag äldst vilket var väntat med så ytterligare fick jag ett nytt smeknamn "granny" xD Vad ska man säga dagens ungdom ? Hahaha. Allting löpte på utan några missöden vid huvudtaget. Efter det så tog jag tåget in till stan för att träffa Mr Aziziam.


Miss Dawa "granny" och kvällens värdinna Sofié

They are just to cute

We are all asian =D

Dock så var inte kvällen slut än - slutade i helvete.

När Mr Aziziam och jag varpå E4:an på väg hem till mig så får jag ett telefonsamtal. Det är Sofie som är helt förstörd. Efter att jag hade åkt därifrån så hade tydligen oinbjudna personer försökt planka festen. När dom vart nekade så hade dom börjat bråka, slå sönder saker i hallen, hotat henne, skrikit glåpord. Som att det inte vore nog så sparkade dom in dörren. Så att det vart ett stort jävla hål i den. Tror det inte tog oss mer än 15-20 min att ta oss till Tierp. Väl framme så börjar jag gapa på polisen för att dom var så sega. Fan hela kvällen som hade varit så bra annars.


Man kunde se rakt in i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0